Od 11.12.2024 máme v našem obchodě zavřeno. Otvíráme 6.1.2025. 👉👉ESHOP FUNGUJE BEZ OMEZENÍ-ODESÍLÁME IHNED !!!!!!!!!👈👈

Vrácení zboží a reklamace

Reklamace zboží :

Prodávající: Abeceda Zdraví s.r.o., Vyšehradská 1347/9, 128 00 Praha 2
Adresa pro zasílání/předání zboží:
Bosobotičky.cz, Palackého 497,282 01 Český Brod

Před odesláním reklamace prosím zvažte, je-li oprávněná.
Nejčastější důvody neopodstatněných reklamací jsou:

  • Zboží bylo užíváno k nevhodnému účelu (např. jízda na odrážedle, vycházková obuv na sport, indoorová obuv
    nošená venku, atd.)
  • Vada byla na zboží již v době převzetí a přesto používána - odlišnost levé a pravé boty, křivé šití, nerovnosti na
    podrážce, apod.
  • Vada vznikla mechanickým opotřebením (odřený až prodřený materiál třením o hrubý povrch).
  • Jedná se o nevhodně zvolenou obuv (boty tlačí, zouvají se, nesedí na noze ...).
  • Vada nebyla reklamovaná v době kdy vznikla a zboží bylo i po jejím vzniku dále užíváno a předáno k reklamaci až
    u rozsáhlého poškození - např. díra v podrážce, výrazné rozlepení boty apod. a celkově vynošené obuvy.
  • Vada je způsobena nesprávným užíváním (odírání, ošoupání, promáčením), skladováním ve vlhku, nesprávnou
    údržbou - absence pravidelné impregnace a krémování, praním, nevhodným čištěním, aplikací čistících
    prostředků ovlivňujících barevnou stálost, sušením sálavým teplem (v sušičce či fénem), vystavováním slunci,
    zásahem kupujícího či mechanickým poškozením.
    Před odesláním reklamace prosím zvažte, je-li oprávněná.
    Nějčastější důvody neopodstatněných reklamací jsou:
  • Zboží prosím zasílejte suché a očištěné, z hygienických důvodů nemůžeme jinak boty předat k posouzení či opravě a bude Vám vracené zpět, nebo nabídnuté vyčištění za poplatek 100Kč. Děkujeme za pochopení.
  • Pro účel reklamace pořizujeme fotografie reklamovaného výrobku.
  • Zboží nám zpět zasílejte přes Zásilkovnu. Stačí nadiktovat kód: 96002275, obsluha vytiskne štítek, balík převezme a přepravce doručí nám. Na místě nic neplatíte. Seznam podacích míst najdete na www.zasilkovna.cz/pobocky.
  • Žádám Vás o vyzvednutí vyřízené reklamace nejpozději 2 týdny po uplynutí zákonné 30ti denní lhůty na její vyřízení.
    Za každý den po této době si Vám dovolíme účtovat poplatek za skladné ve výši 5Kč/den.

 Formulář je ke stažení zde : Reklamační formulář

 

Odstoupení od smlouvy :

  • Vyplňte prosím první stranu Odstoupení od smlouvy, včetně svého čísla bankovního účtu, na který Vám zpět zašleme peníze do 14ti pracovních dní.
  • Pošlete nám balíček spolu s tímto vyplněným formulářem zpět:


Pokud chcete vrátit ZDARMA v kamenném obchodě.
Přineste nám nevyhovující zboží spolu s tímto vyplněným formulářem k nám do prodejny na adresu: Bosobotičky.cz Palackého 497,282 01 Český Brod. 

Pokud chcete vrátit levně a rychle přes Zásilkovnu:

Vyhledejte si nejbližší Zásilkovnu na www.zasilkovna.cz/pobocky. Na přepážce předejte zabalené zboží a obsluze prozraďte kód „96002275“.Dostanete potvrzení o přijetí. Na místě nic neplatíte, my vám z peněz za vrácené zboží odečteme 59Kč (platí pro odeslání v ČR).

Pokud Vám nevyhovuje poloha naší prodejny ani poboček Zásilkovny:
Můžete balíček poslat na vlastní náklady přímo do prodejny:

Bosobotičky.cz
Palackého 497
282 01  Český Brod

Mějte prosím na paměti, že podle zákona máte na vrácení 14 dnů bez udání důvodů. Peníze vám přijdou do 14 pracovních dní.
Zboží musí být vráceno nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly a vždy s vyplněným
formulářem.
Pokud tomu tak není, už je nemůžeme přijmout. Schovejte si doklad o vrácení zboží (např. podací lístek), dokud nebude vše vyřízeno 

Formulář dostoupení od smlouvy ke stažení zde : Odstoupení od smlouvy